przeguby wewnętrzne vrs

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • CHUDYCHUDY
    Classic
    • 2015
    • 3

    przeguby wewnętrzne vrs

    Tez uslyszalem takie gluche (panewkowe) rzegotanie. Troche jakby cos tluklo po aluminium po bloku. Jak by to byl rozrzad to raczej daloby sie zlokalizowac od strony lancucha a to tak nie wiadomo skad. To cykanie zaglusza. Podobny dzwiek potrafi wydawac dwumasa. Wydupiony napinacz micro tez moglby przenosci na blok.
  • dzej007
    Classic
    • 2013
    • 9

    #2
    przeguby wewnętrzne vrs

    witam muszę wymienić przeguby wewnętrzne w o1 vrs w intercars powiedzieli mi ze są inne niż w 1.8 t 150 i do tego niedostępne i teraz pytanie może ktoś zmieniał i podpowie z czego pasują ?

    dzięki

    Komentarz

    • wesol
      Rider
      • 2008
      • 689

      #3
      Sa takie jak w ASZ i ARL i nie tylko.
      G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

      Komentarz

      • dzej007
        Classic
        • 2013
        • 9

        #4
        dzięki za szybkie info pozdrawiam

        Komentarz

        • guzolot
          Rider
          • 2010
          • 473

          #5
          Witam, pozwolę sobie podłączyć się pod wątek - bo mam wrażenie że chyba też muszę wymienić przeguby wewnętrzne.
          Jaki jest objaw wyrobionych przegubów wewnętrznych?
          Mam u siebie takie ciche stukotanie przy prędkościach około 60 km/h +/- 20 km/h Niezależnie czy leci swobodnie czy na biegu, czy przyspieszam czy nie. Stuka częściej jak samochód leci szybciej. Obroty silnika nie mają znaczenia.

          Na kierownicy nic nie czuję. Koła wyważone, proste.

          Czy to stukotanie świadczy o wyrobieniu przegubu wewnętrznego?
          Na zewnętrznych nie ma luzu. Tak przynajmniej twierdzi człowiek od opon. Bo myślałem, że to coś z oponami.
          Ale ponoć są ok.

          Nie wiem gdzie szukać. Póki co jeżdżę, aż będzie głośniej stukotało i uda się namierzyć przyczynę
          Sprzedam dom: http://www.paulinaguzek.pl/dom/
          ---


          A to moja skodzinka:
          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?p=1470014

          Komentarz

          • wesol
            Rider
            • 2008
            • 689

            #6
            wejdz pod auto i wymacaj czy sa luzy na przegubie wewnetrznym. Jak siada wewnetrzny to moga byc drgania na budzie i kierze ale pod obciazeniem czyli jak przyspieszasz i nie ma znaczenia czy kola na wprost czy skrecone.

            Wczoraj walczylem tez w golfie z przegubem ale zewnetrznym. Mialem go sobie zregenerowac ale zona wymusila by wymienci nanowy. Nie bylem przekonay do konca bo cos strzelalo oczewiscie przy skrecie ale tylko maksymalnym i to nie zawsze. Slabo mi sie uzmiechalą bledna inwestycja ale jak żona płaci to czemu nie. No i teraz cisza a przegub sobie zregenerowalem w piwnicy i bedzie w zapasie.
            G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

            Komentarz

            Pracuję...